среда, 21. новембар 2012.

KOLAČIĆI ZA KIŠNE DANE

Posle dva dana na poslu i uznemirujućih slika iz Gaze, radovala sam se Lukinom i mom jutru, crtanju temperama i igri sa mnogo vode. Još uvek sam fascinirana igrom koja spontano nastaje i kako sve privremeno dobije formu igračke. Luki ni jedna igra ne traje dugo, pa tako ni ona sa vodom koja mu je trenutno najzanimljivija. Posle deset minuta su nam oboma noge bile mokre, a pažnja fokusirala na nešto drugo.

Sad kad on drema mogu na napravim i podelim recept za kolačiće za kišne dane. Ostalo mi je isitnjenog badema kad sam jutros pravila bademovo mleko i uvek mi je žao da to propadne. Za 20 minuta su iz rerne izašli mekani i ukusni dugmići od kolača.


Zamenite brašno od integralnog pirinča brašnom od ovsa ili integralnim pšeničnim.
Sastojci:
1 šolja brašna od badema (istog dana iskoristite badem kad pravite mleko ili ga osušite u rerni oko pola sata, sat na 150 stepeni i čuvajte u zatvorenoj tegli)
1 šolja pirinčanog brašna
1 kašičica samlevenog lanenog semena
1/4 šolje bademovog mleka ili vode
1/4 šolje javorovog sirupa ili pirinčanog slada
1/4 šolje kokosovog ulja
1 kašičica sode bikarbone
vanila po ukusu ili strugana kora limuna

Zagrejte rernu na 160 stepeni.

Izmešajte laneno seme u mleku ili vodi. Posebno spojite brašna i sodu bikarbonu, dodajte vanilu, kokosovo ulje, javorov sirup i mleko sa lanenim semenom. Sve dobro promešajte i kašičicom vadite na pleh. Pecite 15 minuta.  





  

2 коментара: